Skip to content

Univ-Pécs

A középpontban Pécs

Menu
  • Munka és oktatás
  • Pécsi Tudományegyetem
  • Pécsi állások
  • Pécs
Menu
marketing ügynökség

A marketing ügynökség és az ügyfél kapcsolata

Posted on

Adott egy bizonyos termék, amit jó lenne valahogy értékesíteni. A cél a minél nagyobb számú eladás, viszont ehhez jó lenne egy megbízható marketing ügynökség segítsége. Ügyfélként vázoljuk a terveinket és ezután türelmetlenül várjuk, hogy learassuk a babérokat. Sajnos, sokan így képzelik el a dolgok működését. Egy marketing ügynökség munkáját jelentősen megkönnyíti az ideális ügyfél. Ezzel ügyfélként azért érdemes tisztában lenni, mert sokkal hamarabb érhetőek el minőségi eredmények, ha segítjük a marketinges szakember munkáját.

Egy marketing ügynökség szempontjából az ideális ügyfél edukált, ami azt jelenti, hogy képes megérteni az ügynökség szakmai döntéseit és feleslegesen nem köt bele azokba. Elég csak az alapokat nagyjából átlátni, illetve az aktív közreműködésre is érdemes felkészülni. Egy tapasztalt ügyféllel, aki már túl van egy-két projekten, sokkal gördülékenyebbé tehető a kampány. Az sem árt, ha nyitottak vagyunk az új megoldásokra és hajlandóak vagyunk eltérni az eredeti tervtől a szakértő javaslatára.

A YouTube hirdetés átütő eredményt hozhat

Ami abban az esetben válik nyilvánvalóvá, ha a Google Ads mellett kerül alkalmazásra. A YouTube hirdetés is lehet például egy olyan eszköz, amit ügyfélként nem terveztünk bevetni, mégis a szakember tanácsára élünk ezzel a lehetősséggel. A hatás nem fog elmaradni, ami elég hamar nyilvánvalóvá válik. Elvégre rendkívül olcsó, ennek ellenére nagyon pontosan lehet megcélozni a felhasználókat a segítségével. Egy videónak sokkal nagyobb hatása van, mint a rövid szövegnek, szlogennek vagy képnek.

A YouTube hirdetés a remarketingre is lehetőséget kínál, azok esetében, akik már jártak a honlapunkon. A használatával növelhető a webhelyforgalom és az ügyfelek száma. Nagyon hatékonynak számít, ha egy új márkának szeretnénk ismertséget szerezni. A videó láttán, a legtöbb potenciális ügyfél fontolóra veszi az adott termék beszerzését vagy felvázolt szolgáltatás igénybevételét. A TopTarget ügynökség az AdWords kampányok és a YouTube hirdetés optimalizálását egyidejűleg végzi.

Kategóriák

  • Építőipar
  • Étel-Ital
  • Ingatlanok
  • Szolgáltatás
  • Weblap készítés
  • Kapcsolat

Legutóbbi bejegyzések

  • Cerave SA bőrsimító hidratáló krém a mindennapokra
  • Pezsgő árak – mitől függ a minőség és az árkülönbség?
  • Mikor használjunk vastaglazúrt?
  • Keresőoptimalizálás Győr: hogyan érhet a vállalkozása a Google találati lista élére?
  • Ne keverjük össze a léghűtőt a hűtőtáskával
©2025 Univ-Pécs | Design: Newspaperly WordPress Theme